Lær dig selv og dine kunder bedre at kende

En velafprøvet og sikker process, som har hjulpet mange virksomheder i samme situation som din, gør at vi kommer hele vejen rundt om dit brand og sørger for at alt er præcist som det skal være. På den måde ved vi ikke kun hvad vi skal lave og producere, men vi ved også hvorfor vi gør det.

DSCF3571.jpg

Brug design som et forretningsværktøj

01 Strategi & research

Første skridt i et hvert projekt er at lære din forretning bedre at kende. Igennem en intensiv workshop (Brandstarter) kommer vi ind til kernen af din virksomhed og få klarhed over hvem du er, hvem dine kunder er og hvorfor de skal vælge at blive kunder hos dig. Brandstarter er et strategi framework jeg har udviklet, læs mere om det her

02 Få overblik

Alt materialet fra workshoppen bliver samlet til et brand roadmap, hvor du vil kunne se din positionering, den ideelle kunde, retning på det visuelle udtryk + “tone of voice”. Dette trin vil danne fundamentet for den videre designproces.

03 Design

Det er en helt særlig følelse af se sit brand får (nyt)liv. De ting vi har gennemgået på workshoppen vil nu for alvor give mening for dig. Du bliver præsenteret for din brandguide, hvor du kan se hvordan dit brand ser ud i forkskellige sammenhænge, på forskellige kanaler og hvordan der bliver talt til kunderne.

 

Spar tid og penge

Brug det rigtige strategiværktøj

Alt for mange designprojekter løber på et tidspunkt ind i problmer. Men du kan undgår disse unødvendige og forstyrrende udfordringer, ved at bruge det rigtige framework til at styre designprocessen. Jeg har udviklet et brandstrategiværktøj (Brandstarter), som hjælper med at finde ind til kerne af dit brand og sikrer at alle ved hvad vi arbejder hen mod.

Kvestergaard_Naturlægen.jpg

Det lyder spændende, hvad er næste skridt?

Indledende samtale

Du ringer til mig på +45 51942164 eller skriver en mail til kim@kvestergaard.dk. Derefter tager vi en kort snak og får afklaret om vi er det rigtige match, og helt overordnet snakker om hvad det er du er på udkig efter og hvilket budget du har.

Tilbudet

Du modtager et tilbud og gennemgår og tjekker at alt er som du gerne vil have det. Vær dog opmærksom på at dette tilbud er vejlenende, da vi på vores workshop bliver klogere på hvad det er du og din forretning rent faktisk har brug for.

Godkender

Du godkender og indbetaler 50% af det samlede beløb som fakturaen lyder på.

Yehaaaa

Alt er klappet og klar til at vi sammen for alvor kan give dit brand luft under vingerne. Første trin bliver at afholde en brand strategi workshop.

 
DSCF3574.jpg